Klachten


Heeft u een klacht over BSR of over één van de medewerkers van BSR? Dan kunt u een klacht indienen.

Wat is het verschil tussen een klacht en een bezwaar?

Een klacht gaat over hoe onze medewerkers u hebben behandeld. Een bezwaar gaat over de inhoud van een aanslag of een besluit dat we genomen hebben. Als u het niet eens bent met een besluit over kwijtschelding of de WOZ-waarde, kunt u geen klacht indienen. Als u vindt dat onze medewerkers u niet goed behandeld hebben, kunt u wel een klacht indienen.

Voorwaarden klacht

Een klacht moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Bij een klacht moet u uw naam, adres gegevens, telefoonnummer en mailadres vermelden.
  • Uw klacht gaat over BSR of over een medewerker van BSR.
  • Er is geen bezwaar of beroep mogelijkheid (geweest).
  • Uw klacht gaat niet over de inhoud van wettelijke regels.

Klacht indienen

U kunt een klacht direct bespreken met de medewerker die u heeft geholpen. Komt u samen niet tot een oplossing? Dan kunt u een klacht indienen.

U kunt een klacht indienen door een brief te schrijven aan BSR, Postbus 18, 4000 AA Tiel of door uw klacht digitaal in te dienen via het contactformulier

Afhandeling klacht

U krijgt een BSR een ontvangstbevestiging van uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht binnen zes weken na ontvangst af te handelen. Mocht dit niet lukken, ontvangt u een brief met de reden van een niet tijdige afhandeling.

Ontevreden over de afhandeling van een klacht?

Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u terecht bij de Nationale Ombudsman.

Kijk voor meer informatie op www.nationaleombudsman.nl.

Heeft u een herinnering ontvangen voor een aanslagbiljet welke in de maand maart is verzonden maar het aanslagbiljet zelf niet gezien?
Log dan in op mijn BSR om uw aanslagbiljet te bekijken. De kans is groot dat deze digitaal is verstuurd via MijnOverheid.